Powered By Blogger

22 Temmuz 2013 Pazartesi

X-Men Origns Wolverine FULL İNDİR









İsterseniz ilk olarak kendimce olumlu gördüğüm tarafları belirteyim; Bir kere her şeyden önce çok zevk alarak oynadığım bir oyundu, daha sonra kaliteli dövüş sahneleri ve birbirini tamamlayan kombolarla adamları biçmek ayrı bir zevkti, çok zor olmayan oynarken zorlanmadığım bir oyundu, bunların yanında kaliteli ses efektleri, oyun içi yönlendirmeler ve küçük ama güzel detaylar ve en güzeli mükemmel sahnelere sahip ara videolar benim için + değerlerdi. Oyunun “–“ yönlerine geçersek; yine benim nacizane fikrime göre özellikle wolverine karakter görüntüsü daha kaliteli olabilirdi, bunun yanında oyun içi tuş seçiminde ki anlaşılmaz tercihler beni oyunun bazı bölümlerinde zorladı. Göreve atanan tuşların kullanımının zorluğu bence büyük bir hataydı. Yine oyunda sadece bir “save” hakkımızın olmasıda bilgisayarını paylaşmak zorunda olanlar için affedilmez bir eksiklikti. Tüm bu “+” ve “-“ leri göz önüne aldığımızda; X-Men Origins: Wolverine oyununu henüz oynamadıysanız kesinlikle bir an önce oynamanızı öneriyorum. Hoşçakalın, Bizle kalın :)






Sistem Gereksinimleri:İşletim Sistemi: Windows XP Sp2/Vista Sp1
İşlemci: Pentium D @ 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+
RAM: 1 GB for XP/2 GB for Vista
HDD: 8 GB Free
Ekran Kartı: 256 MB (Shader Model 3.0+)
Ses Kartı: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
DVD Rom Drive 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder